en:SEAT-tietoa:Annual Report:Management 2019.0.7.0 FI/FI

Ennätykset uusiksi

Tehdään liikkuvuudesta helppoa

Vuosi 2018 merkitsi SEATille uutta ennätysvuotta. Myynnin, tuotevalikoiman ja uusien markkinoidenkin suhteen SEAT saavutti ennennäkemättömän kasvun ja menestyksen viime vuoden aikana, edistäen samalla sitoutumistaan digitalisoinnin ja liikkuvuuden tulevaisuuteen.

Tutustu SEATin vuoteen näillä sivuilla. Raportit, katsaukset ja alasivut ovat englanniksi.

Tulevaisuus on nyt

Luca de Meo

SEATin puheenjohtajat Dr. Herbert Diess ja Luca de Meo jakavat näkemyksensä liikkuvuuden tulevaisuudesta ja SEATin roolista sen toteuttamisessa.

SEATin johtoryhmä

Johtoryhmä

Yhtiön hallitus hyväksyi 28. helmikuuta 2018 pitämässään kokouksessa tohtori Andreas Tostmannin siirtymisen pois tuotannon ja logistiikan johtajan paikalta 31. tammikuuta 2018 alkaen, sekä nimitti tohtori Christian Vollmerin tähän tehtävään 1. heinäkuuta 2018 alkaen. Lisäksi 30. syyskuuta 2018 lähtien lakkautettiin yhteiskuntasuhteiden johtajan tehtävä ja Ramón Paredes erosi tehtävistään kyseisen alueen johtajana.

01 Luca de Meo

02 Luis Comas Martínez de Tejada
Oikeudelliset palvelut ja hallinto

03 Wayne Anthony Griffiths
Myynti ja markkinointi

04 Holger Kintscher
Rahoitus, IT & organasaatio

05 Dr Matthias Rabe
Tutkimus & tuotekehitys

06 Xavier Ros
Henkilöstö

07 Dr Christian Vollmer
Tuotanto & logistiikka

08 Klaus Ziegler
Ostot

Hallitus

Yhtiön ylimääräinen ja yleinen yhtiökokous hyväksyi 12. huhtikuuta 2018 pitämässään istunnossa tohtori Francisco Javier García Sanzin ja tohtori Karlheinzin eron hallituksesta ja nimitti samana päivänä tohtori Herbert Diessin uudeksi hallituksen jäseneksi ja yhtiön hallituksen puheenjohtajaksi sekä Hiltrud Dorothea Wernerin yhtiön hallituksen uudeksi jäseneksi.

Dr Herbert Diess

Jäsenet