en:Omistajille:Huoltopalvelut ja varusteet:Huoltopalvelut ja varusteet FI/FI

Omistajille

Huoltopalvelut ja varusteet

Toimintaperiaatteet

SEAT valvoo erittäin tarkkaan tiettyjen toimintaperiaatteiden toteutumista kaikkien jälleenmyyjiensä osalta. Asiakkaan kannalta niiden avulla varmistetaan ennen kaikkea luotettava ja moitteeton taso niin työn laadussa kuin asiakaspalvelussakin.

Laatuajattelu

Vastuulliset ja asiakaskeskeiset laatuajattelu- ja toimintamallit ovat olennainen osa tämän päivän autokauppaa. SEATilla ne kattavat sekä myynti- että jälkimarkkinointipalvelut kokonaisuudessaan. Konserni edellyttää näiden asioiden olevan tiettyjen standardien (ISO 9001:2000) mukaisessa kunnossa.

Ympäristön huomioiminen

SEAT on vuodesta 1996 lähtien huolehtinut henkilökunnan koulutuksesta ja sertifioinnista myös ympäristöä koskevissa asioissa. Laatuajattelun tavoin myös ympäristövaatimusten täyttyminen (esim. jätteiden keräys, käsittely ja jätekirjanpito), Autoalan Keskusliiton vaatimustason mukaisesti, on osa jälleenmyyjäsopimusta.  

Jatkuva koulutus osaamisen takeena

Viimeisen kymmenen vuoden aikana autojen tekniikka on kehittynyt tuntuvasti mm. tiukentuneiden päästö- ja turvallisuusvaatimusten myötä. Ilman jatkuvaa, asiantuntevaa ja perusteellista koulutusta ei taitavakaan jälleenmyyjän huoltomekaanikko tulisi niiden kanssa sinuiksi. Siksi SEATilla panostetaan jatkuvaan koulutukseen.

Oikeat välineet

Asianmukaiset ja huippuvarustellut koulutustilamme sijaitsevat Helsingissä. Niiden lisäksi käytettävissä on jälleenmyyjien ja ammatillisten sopimusoppilaitosten tiloja kautta Suomen. Kouluttajat hankkivat osaamisensa auton valmistajan järjestämillä kansainvälisillä kursseilla tai kotimaassa alansa ehdottomilta osaajilta.

Rakenna auto

Rakenna auto

Katso jälleenmyyjät

Katso jälleenmyyjät

Varaa huolto

Varaa huolto

Varaa koeajo

Varaa koeajo